Onze dienstverlening

  • Het spreekuur is volgens afspraak. Voor een consult wordt 10 minuten gereserveerd. Wanneer u langer dan 10 minuten denkt nodig te hebben of een aantal verschillende onderwerpen wilt bespreken, kunt u met de assistente overleggen meer tijd voor u te reserveren. De assistente kan vragen naar de reden van het consult. We hopen zo een betere planning van het spreekuur te bereiken.

    Bij de assistente kunt u een afspraak maken voor:

    • oren uitspuiten
    • wondverzorging
    • verwijderen van hechtingen
    • maken van uitstrijkjes
    • geven van injectie
    • aanstippen van wratten (niet dagelijks want afhankelijk van de voorraad stikstof)
  • Dagelijks na 11.30 wordt u teruggebeld. Dit is alleen bedoeld voor uitslagen van foto’s en bloedonderzoek of korte vragen. Denkt u meer tijd nodig te hebben, maak dan een afspraak.

  • Een huisbezoek dient voor 11.00 uur ‘s morgens aangevraagd te worden. De assistente zal altijd naar de reden van een huisbezoek vragen. Huisbezoeken worden uitsluitend gereden voor patiënten die medisch niet in staat zijn naar de praktijk te komen.

     

  • De waarneming ‘s avonds, ‘s nachts en in het weekend is geregeld door de huisartsenpost. Op de huisartsenpost werken alle huisartsen uit de regio samen.

    U kunt een beroep doen op de huisartsenpost voor spoedeisende medische hulp, tel (0252) 240212

    Voor meer informatie klik hier

     

  • Wij streven ernaar om de praktijk tijdens de vakanties open te laten zijn en slechts in uitzonderingsgevallen gebruik te maken van waarneming door huisarts C. Zaaijer in Rijnsburg.

    Bij de waarnemende huisarts dienen afspraken, huisbezoek en recepten voor 10.00 uur te worden aangevraagd.

    (071) 4021024

    Graaf Florislaan 11 te Rijnsburg

  • Heeft u een klacht of probleem? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

    Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreeekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

    Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klachten bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel, maar probeert te bemiddelen tussen u en de huisarts. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van DOKh.nl. De klachtenfunctionaris is te bereiken op telefoonnummer 020-5208325.

    Indien u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u uw klacht voorleggen aan de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

    Voor meer informatie klik hier

  • Iedere werkdag na 13.30 uur kunt u de assistente bellen voor uitslagen. In verband met uw privacy geven wij de uitslagen alleen aan uzelf door. Ook kunt u de uitslagen inzien via www.mijngezondheid.net

  • Via de website of telefonisch (071) 4015366 optie 2 kunt u herhaalrecepten doorgeven. De medicijnen kunt u de volgende dag afhalen bij uw apotheek.